پرسش های متداول:
1 – آیا برای خرید از لایف فست، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد ولی لایف فست برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :
1) امکان ارسال خبر نامه
2) بهره مندی از تخفیفهای ویژه
3) اولویت ارسال اجناس محدود
4) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید
5) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی.

2 – آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

3 – آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، ثبت سفارش امکان پذیر نیست ولی امکان اطلاع رسانی در صورت تامین محصول و اضافه شدن آن به سایت برای اعضا(در صورتی که از طریق انتخاب گزینه «به من اطلاع بده» تمایل خود را به اطلاع یافتن از موجودی کالا اعلام کرده باشید) وجود دارد.

4 – می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.

5 – از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،sms و Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.

1 – به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟
در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند .
شهر مشهد: تحویل اکسپرس رایگان ویژه سفارش‌هایی است که محل تحویل آنها مشهد است و فقط شامل سفارش‏‌هایی با ارزش بیش از یکصد و پنجاه هزار تومان می‌شود. سفارش‌‌‌‏هایی با ارزش کمتر از یکصد و پنجاه هزار تومان نیز توسط مامور تحویل سفارش لایف فست تحویل ولی مشمول هزینه ارسال می‌‏شوند.
شهرهای دارای نمایندگی: ارسال ویژه برای این شهر ها صورت می پذیرد و زمان بسیار کمتری نسبت به پست دارد.

2 – هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟هزینه ارسال در تمامی نقاط کشور برای سفارشات بالای 350 هزارتومان رایگان و برای سفارشات کمتر از 350 هزارتومان، برای تهران 11,500 تومان و برای شهرستان ها 16,500 تومان می باشد.

3 – آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
شهروندان مشهدی امکان مشخص کردن روز و ساعت تحویل کالا را دارند .در شهر های دارای نمایندگی، فقط ساعت تحویل قابل تنظیم است . در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.

4 – پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
سفارشاتی که در شهر مشهد است، پس از 3 تا 5 روز کاری ودر شهر ستان ها 5 تا 7 روز کاری به طول می انجامد . مدت زمان ارسال سفارش پس از”پردازش سفارش” که توسط پیامک به مشتریان محترم اطلاع رسانی خواهد شد ، محاسبه می شود .

2 – ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

3 – آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت لایف فست امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از لایف فست که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
1) با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
2) قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3) برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.